Heeeej jeg har ikke skrevet i lang tid nu og det må i undskylde men jeg har bare haft så travlt med lektier og bandet.Ja jeg skal jo snart til "audition" til MGP på min klub sååååå...Ja jeg har meget at se til;)Jeg håber jeg får skrevet noget mere i fremtiden men nu må vi jo se : D
Ingen kommentarer:
Send en kommentar