Sidevisninger i alt

søndag den 12. februar 2012

Skøjtetur med far

Hej har lige været nede at skøjte med min dejlige far på "ødammens sø"(ødammen er en klub jeg går i) og det var smadder hyggeligt ,vi var også dernede igår der havde vi varm kakao med...Mmmhhh.Nu sidder jeg inde i varmen og spiser Anton Berg.Hvad har i lavet idag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar