Sidevisninger i alt

søndag den 12. februar 2012

2 grunde

Hej det er Nanna der skriver (igen)
Som i nok har lagt mærke til så er det kun mig der har lagt indlæg ind og det er der 2 grunde til:
1.Fordi det er mig der har lavet den her blog og derfor er det mig der har inviteret de andre 3 piger og to af dem kan bare ikke komme til com. og den tredje har ikke svaret:)
2.Jeg tror jeg lægger mindst 5 indlæg ind om dagen hvis ikke jeg har travlt og det har jeg for det meste ikke:)
Så ved i det:)
xoxo Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar