you
Sidevisninger i alt
mandag den 13. februar 2012
Born to die
Ja jeg hørte lige den her meget smukke sang(
http://www.youtube.com/watch?v=uNJ-TOsZArQ
)Og jeg syntes at i skulle høre den
Er hun ikke bare pæn?!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar