Sidevisninger i alt

mandag den 13. februar 2012

Born to die

Ja jeg hørte lige den her meget smukke sang(http://www.youtube.com/watch?v=uNJ-TOsZArQ)Og jeg syntes at i skulle høre den
Er hun ikke bare pæn?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar