Ja jeg så lidt af X factor i fredags og jeg så hende der Kathrine og jeg syntes at det lød af LORT til.Hun synger vildt irriterende med sin sukkersøde stemme og det var til at brække sig over!Forstår ikke hvorfor hun gik videre?http://www.youtube.com/watch?v=YFcPkW-8NX0&feature=related
Til gengæld ELSKER jeg Ida hun er bare så god!http://www.youtube.com/watch?v=cgRt2VbCtlQ

Ingen kommentarer:
Send en kommentar