you
Sidevisninger i alt
onsdag den 15. februar 2012
Jeg sprænger!!!
Ja jeg var på Rib house ved ikke om der er nogle der kender den men jeg var der og det propper bare en med mad og nu er jeg bare ved at sprænge!Kender i det?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar