Undskyld at jeg ikke har blogget men der er bare sket SÅ meget...
1.Jeg var til MGP i onsdags og vi kom på anden pladsen!: D Men dem der vandt over os gik også i syvende og vi går kun i fjerde!!!!
2.Jeg har haft lidt kærlighedsproblemer-.-'
3.Jeg var til kvindefodbold og vi kom på trediepladsen : D Men dem der var på første var også ni på holdet og man må kun være otte meeeeen vi var bedre end sidste gang for der kom vi på femte....Men medaljerne er de samme>:-(
Sååå jeg har haft lidt travlt med lidt af hvert men jeg vil prøve at blogge så meget som muligt ;)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar