Heeeeeeej : D
Hvordan går det?
Vi har fået en ipad derhjemme og jeg er bare lænket til den!Jeg elsker den♥
Det er tværsuge og temaet er bænk...Fordi at når man sidder på en bænk og der kommer en anden og sætter sig så får man en slags "fælleskab" eller det er i hvert fald hvad lærene sagde....Men jeg vil meget hellere have normale timer men det har været en god oplevelse idag og vi har lavet vores helt egen bænk ud af gips: D
Hvad syntes du om tværsuger?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar