Jaaahh jeg har været depri i lang tid og det var virkelig nederen for jeg tænkte bare hele tiden "hvad er meningen med livet og hvorfor lever jeg overhovedet?Og der er ikke nogle der elsker mig" men så kom den bedste pige og hjalp mig og nu er jeg helt på toppen og elsker mig selv : D
Har du noglesinde været nede i en periode?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar